Прочетохте ли темата в юлския брой на Списание 8 - за влиянието на 25-ия кадър? И искате сами да повторите експеримента, за който ви разказахме? Тук е мястото!
На вниманието на любителите експериментатори, които искат да се позабавляват със своите близки и приятели. Ние, от Списание 8, щедро ви предоставяме съставките, нужни за направата на бърз, лесен и доста показателен експеримент в домашни условия.
Рецепта за проверка на зомбиращото въздействие на 25-ия кадър:
3 рекламни блока с дължина средно по 5 минути
около 30 скрити кадъра
неколцина доброволци
половин час свободно време
И така. През юни 32-ма доброволци смело се включиха в нашето "интерактивно проучване" за ефекта от рекламите, което обявихме в социалните мрежи. Това беше всичко, което хората знаеха за предстоящия опит, преди да направят възможен нашия журналистически експеримент. Целта ни беше проста - да видим какво ще се случи при въздействие с 25-и кадър.
На събралите се зрители обяснихме, че трябва да гледат внимателно три рекламни блока и след всеки от тях да отговорят без много замисляне на предварително подготвени от нас въпросници. Като в класическа кинозала настана тишина, светлините се приглушиха, а проекторът "завъртя" движещите се картинки с добавения от нас 25-и кадър. Какво се случи по-нататък може да откриете на страниците на новия брой на Списание 8, докато "забърквате" своя домашен експеримент.
Ако искате да престъпите към изпълнение на забавната част, а все още не виждате "скритите кадри" в рекламите, ще ви подскажем: в Блок А - има нещо зелено, в Блок Б сме подбрали екзотична храна - скакалци, а в Блок В - нещо страшно. Към всеки блок помислете за забавни индиректни въпроси, които да проверят склонността на вашите зрители да изберат точно този цвят или пък тази храна. Съветът ни е Блок В да оставите за накрая, тъй като той пряко въздейства върху емоциите на зрителя. Рекламите в тази секция са жизнерадостни, забавни и лесно може да съставите свои въпроси, с които да проверите дали страшният скрит кадър разваля комфорта на вашите приятели.
Най-важното, което трябва да запомните за правилното изпълнение на експеримента, е да запазите скритите кадри... скрити. С други думи, доброволците ви в никакъв случай не бива да знаят какво точно изследвате.
Рецепта за проверка на зомбиращото въздействие на 25-ия кадър:
3 рекламни блока с дължина средно по 5 минути
около 30 скрити кадъра
неколцина доброволци
половин час свободно време
И така. През юни 32-ма доброволци смело се включиха в нашето "интерактивно проучване" за ефекта от рекламите, което обявихме в социалните мрежи. Това беше всичко, което хората знаеха за предстоящия опит, преди да направят възможен нашия журналистически експеримент. Целта ни беше проста - да видим какво ще се случи при въздействие с 25-и кадър.
На събралите се зрители обяснихме, че трябва да гледат внимателно три рекламни блока и след всеки от тях да отговорят без много замисляне на предварително подготвени от нас въпросници. Като в класическа кинозала настана тишина, светлините се приглушиха, а проекторът "завъртя" движещите се картинки с добавения от нас 25-и кадър. Какво се случи по-нататък може да откриете на страниците на новия брой на Списание 8, докато "забърквате" своя домашен експеримент.
Ако искате да престъпите към изпълнение на забавната част, а все още не виждате "скритите кадри" в рекламите, ще ви подскажем: в Блок А - има нещо зелено, в Блок Б сме подбрали екзотична храна - скакалци, а в Блок В - нещо страшно. Към всеки блок помислете за забавни индиректни въпроси, които да проверят склонността на вашите зрители да изберат точно този цвят или пък тази храна. Съветът ни е Блок В да оставите за накрая, тъй като той пряко въздейства върху емоциите на зрителя. Рекламите в тази секция са жизнерадостни, забавни и лесно може да съставите свои въпроси, с които да проверите дали страшният скрит кадър разваля комфорта на вашите приятели.
Най-важното, което трябва да запомните за правилното изпълнение на експеримента, е да запазите скритите кадри... скрити. С други думи, доброволците ви в никакъв случай не бива да знаят какво точно изследвате.
И така, приятно гледане:
БЛОК А: социални реклами

БЛОК Б: екологични реклами

БЛОК А: социални реклами

БЛОК Б: екологични реклами

БЛОК В: комерсиални реклами
