
Досега Fjällräven присъстваше в България чрез официалния дистрибутор на бранда Skisharki и се предлагаше само в няколко локации, но през март емблематичната марка открива първия си магазин в София. Той вече се помещава в търговския център The Mall (ниво партер) и продава иконичната чанта Kånken, заедно с по-широка гама от оборудване за живот сред природата, включително якета, трекинг панталони и топове. Fjällräven цели да постави еталон за непреходна и дълготрайна екипировка на българския пазар.
Списание 8 присъства на отварянето на вратите на първия им магазин у нас, където авантюристичната и пъстра атмосфера те завладява и те кара да заплануваш следващото си приключение – било то сред дивата природа или в градската джунгла.
Раниците с логото на лисица са едни от най-разпространените в Европа, като не се съмняваме, че скоро ще придобият популярност и в България.
Основната концепция на Fjällräven е да създава оборудване за приключения на открито. Но благодарение на цветния и правоъгълен дизайн, любим на малки и големи още от появата си през 1978 г., те успяват идеално да се впишат и в градския стил. „Удобни” и „нетрадиционни” са думите, които им прилягат. Дали ще носите кутията с обяда си, лаптопа или пък книги и учебници, Kånken няма да ви изневерят и ще поберат всичко. А пък след напрегната седмица раницата ще ви бъде верен другар и през уикенд бягството сред природата.