favorites basket
user
Fjällräven 25 октомври 2022

Студеното време не означава край на походите в планината

3 модела от колекцията на Fjällräven, с които ще ни е по-топло този сезон

Студеното време не означава край на походите в планината
Още от 1960 г., шведската марка за екипировка на открито Fjällräven се фокусира върху това да позволи на хората да открият магията на природата по безопасен и удобен начин, благодарение на своята функционална, издръжлива и неподатлива на времето екипировка. Fjällräven продължава да разработва продукти и да организира инициативи, приветстващи всички към природата. И зимният сезон не е изключение за това.

Родена преди 60 години в Швеция, не е изненадващо, че компания като Fjällräven ще блести що се отнася до опит при оборудване и облекло за зимни условия. Колекцията на  Fjällräven за сезон есен-зима 2022 представя широка гама продукти, изработени с ноу-хауто на бранда относно всякакви студени приключения. Нека да разгледаме 3 модела екипировка, с които ще може да се насладим пълноценно на октомврийските преходи в планината.

Топли пуловери и полари
Fjällräven определят, че пуловерите и поларите са едни от най-подходящите средни слоеве. Средният слой е слоят дрехи между основния (най-близо до тялото ти) и изолацията, наричана още shell слой. При типичен преход телесната ни температура се променя често, така че е добра идея да носим няколко средни слоеве, особено през зимата. Това е начинът, по който може да регулираме своята телесна температура докато сме на поход.

Средните слоеве на Fjällräven не само са в своя собствена класа от гледна точка на функционалност, те са произведени по устойчив начин и с оглед най-високото качество. Например вълната в пуловерите на Fjällräven е проследима и идва от земеделски източници, които имат за цел да обогатят и подпомогнат своята среда, отколкото да я лишат от ресурси. Програмата Happy Fleece на Fjällräven пък работи за минимизиране на отделянето на микрофибърни влакна от поларени якета.



Пример за полар е моделът Vardag Pile. Топъл и удобен и изработен от рециклиран полиестер. При модела за мъжете джобът отпред е изработен от G1000 Eco материя за допълнително подсилване. Поларът може да ви послужи и също като яке при по-топли температури.



Ако пък предпочитате класическите пуловери пред полари, то от Fjällräven също имат решение за вас – Övik. Прекрасен, топъл плетен пуловер с класическа плетена шарка отпред и висока яка. Изработена е от етично произведена вълна. Меките вълнени влакна отвеждат влагата и продължават да топлят дори когато са влажни.

Трекинг клин за студено време
Когато Fjällräven представи за първи път трекинг клиновете си през 2017 година, първоначалната реакция на приключенската общност беше: „Клин? За поход? Сериозно ли?“. Но с течение на времето шведската марка, която считаше, че клиновете имат право да присъстват на пътеката, успя да убеди любителите на походи в своя продукт и днес трекинг клиновете на Fjällräven кръстосват света.

Дизайнерският екип зад клина, състоящ се единствено от жени, искаше да създаде клин, който да е наистина удобен и внимателно проведе поредица от тестове спрямо различни телосложения и климат. Резултатът е серия от функционални и изключително удобни клинове, които позволяват да се насладим на вълнуващата природна гледка.



Трекинг клинът Abisko Värm е идеален за по-студените месеци, направен е от рециклиран полиестер и има ветрозащитни панели, удобна висока талия и подсилени с Cordura зони на колената и седалището. Abisko Värm идва и с водоустойчива pu мембрана.

Fjällräven имат богат опит със зимата и студените условия. Независимо на кой модел се спрете, може да сте сигурни, че тази година вие и студът ще сте в добри отношения.

Моделите екипировка на Fjällräven са налични в официалния магазин на марката в София, The Mall, етаж 0, на www.fjallraven-shop.bg или в Sport Depot MEGA STORE и онлайн на www.sportdepot.bg


ПОДКРЕПИ НИ

Още по темата:

Абонирай се за нашия бюлетин

Не забравяй да се абонираш за нашия бюлетин, който ще те уведомява за активни промоции, нови продукти и случващото се при нас.