
снимка: Istock
Ако се вълнувате от темата за учене през целия живот, заповядайте на Втори иновативен форум „Педагогика на всекидневието – нови реалности“, който ще се проведе онлайн на 23.02.2023 г., от 12 до 14 ч.
Събитието ще е от полза както за специалисти и педагози, така и за всеки човек, който желае да научи какво се случва в хода на живота и как всеки от нас съзнателно или неволно постоянно влиза в ролята на информален педагог за себе си или за някого другиго.
Ще чуете специалисти от Института за информални иновации, които ще представят теми, свързани с особеностите на информалното образование и философските основи на Педагогиката на информалното образование, връзката й с формалното и неформалното образование и иновативните практики в тях.
Форумът ще даде възможност на всеки, който желае, да се включи с изказване в рамките на 5 минути, като сподели своите виждания или добри примери от дейността си.
Програмата и повече за събитието може да видите тук.
Участието е безплатно, с предварително записване до 16.02.2023 г. тук. Всички записали се ще получат връзка за включване през платформата Zoom на 20.02.2023 г.
За връзка с организаторите:
Фондация „Институт за информални иновации“
д-р Таня Желязкова-Тея, 0888 99 09 21
found.iii.teya@gmail.com
www.iii-bg.org
Събитието се провежда с любезното съдействие на: Регионално управление на образованието София–град, Национално издателство за образование и наука „Аз-буки“, Cyber 360 Academy – първата българска академия за киберсигурност, Патентно бюро „Д-р Емил Бенатов и партньори“, Секция „Педагогика и психология“ в Съюза на учените в България, Съюз на българските журналисти, Конфедерация на независимите синдикати в България, Синдикат на българските учители, Фондация „Хестия“, Сдружение „Съучастие“, Сдружение „Движение Предтечи“, Сдружение на творците с увреждания в България, Асоциация на младите учени, Български студентски съюз, Списание 8 – медиен партньор, със специалното участие на Изследователска група „Homo creabilis“ към Фондация „Институт за информални иновации“.