5 продукта за стройно тяло

Как да отслабнем и да поддържаме теглото си

Снимка: chuttersnap, Unsplash
Снимка: chuttersnap, Unsplash
Как да отслабнем без диета? Как да задържим теглото си след диета? Какво да ядем, за да не пълнеем, е може би най-правилният въпрос, свързан със стройната фигура. Представяме ви само 5 от продуктите, които са нискокалорични и са подходящи за вашето меню, ако сте в режим отслабване или задържане.

Тиквички
Диетолозите обожават зеленчуци. Има защо! Те съдържат цинк, мед и селен – елементите, които помагат на организма да изгори мазнините. Тиквичките са богати и на пектин и на целулоза. Най-полезно е да се готвят в пароварката и после да се запекат малко във фурната. Обаче ако ги предпочитате пържени, за съжаление не можете да разчитате на отслабващите им свойства.

Морски дарове
Те са богати на йод. Той отговаря за усвояването на витамина А — витаминът на красотата. Ако го има в достатъчни количества – мазнините горят, целулитът се крие, кожата става еластична, косите – блестящи. За да поддържате баланс на витамин А в организма, хапвайте по няколко скариди или миди на ден. 

Чай
Чашка зелен чай, изпит 15-20 минути преди хранене, ефективно стимулира метаболизма. На всеки десет години метаболизмът се понижава с 2% и това води до качване на 2 излишни килограма. За да се прочисти организмът са полезни чайовете от жълт кантарион, пелин, бял равнец, борови връхчета, корен от тръстика.

Ананас
Богат е на бромелаин. Способства за преработката на белтъчините. Действието му се проявява само в съчетание с физически упражнения. За ефективно отслабване си правете 1-2 ананасови дни в седмицата: пийте пресен ананасов сок, хапвайте ананас и тренирайте!

Бадем
Най-ценното в тях е бор. Диетолозите казват, че този елемент е базов за женското стройно тяло. Достатъчно е на ден да се хапват 5-6 бадема. Това ще ви помогне да стабилизирате теглото си. Чухте ли какво казахме – да хапвате – не да се наяждате с паничка бадеми. Тъй като тази ядка е висококалорийна, ако сте лакоми и мислите, че няма да можете да спрете след шестия бадем, просто не почвайте...

Прочети още:
Защо диетите не работят?
При лишаването от въглехидрати отслабваме, но после килограмите се връщат

7 прости начина за подобряване на храносмилането
Може би се нуждаете допълнително от солна киселина и някои ензими

Как да се храним при синдром на раздразненото черво (IBS) Храна за щастие

Как да се храним при синдром на раздразненото черво (IBS)

Най-честата причина за появата на това заболяване е стресът

На кулинарен трекинг в Непал Храна за щастие

На кулинарен трекинг в Непал

В ресторант „Гуркха“ шеф Гунджа ни води из кулинарната и историческа традиция на своята страна

„Clean Еating“ или 10 лесни начина да се храним „чисто“ Храна за щастие

„Clean Еating“ или 10 лесни начина да се храним „чисто“

Непреработените храни са най-полезни за здравето и фигурата

Щастието зависи от храната Храна за щастие

Щастието зависи от храната

Най-много серотонин се произвежда в червата

Чаят Улун предпазва от рак на гърдата Храна за щастие

Чаят Улун предпазва от рак на гърдата

Елексирът влияе благотворно на сърцето и костите

Сладоледът е перфектната закуска?! Храна за щастие

Сладоледът е перфектната закуска?!

Само ако е домашен със стевия и е по здравословна рецепта

Гроздето е най-вкусното лекарство Храна за щастие

Гроздето е най-вкусното лекарство

То е незаменимо в профилактиката на редица сериозни заболявания

Нито яйцето, нито кокошката Храна за щастие

Нито яйцето, нито кокошката

Направиха веганско яйце от... боб

Как напитките „без захар“ ни правят дебели и болни Храна за щастие

Как напитките „без захар“ ни правят дебели и болни

Приемайки подсладител, хормоните ни реагират също както и при бялата захар

Протеиновите барчета трябва да се наричат „инсулинови“ Храна за щастие

Протеиновите барчета трябва да се наричат „инсулинови“

Вижте алтернативата - рецепта за наистина здравословен десерт

Коя част на ябълката е най-полезна? Храна за щастие

Коя част на ябълката е най-полезна?

Учените съветват да оставим само дръжката

СЗО: Намалете захарта в бебешките храни! Храна за щастие

СЗО: Намалете захарта в бебешките храни!

Неподходяща промоция на бебешки храни се прави в Австрия, Унгария, Израел, България

Не повече от 200 грама млечни продукти на ден! Храна за щастие

Не повече от 200 грама млечни продукти на ден!

В малки количества млечните продукти предотвратяват рак и диабет

7 прости начина за подобряване на храносмилането Храна за щастие

7 прости начина за подобряване на храносмилането

Може би се нуждаете допълнително от солна киселина и някои ензими

Вана от ябълков оцет лекува Храна за щастие

Вана от ябълков оцет лекува

Две позабравени рецепти от натурални продукти

Боровинки срещу затлъстяване, диабет и инсулт Храна за щастие

Боровинки срещу затлъстяване, диабет и инсулт

150 грама на ден от горския плод е като лекарство