Мистерии и загадкиЕкатерина Ангелова / 18 септември 2019

Градът на Бога: Скритият космически феномен

„И градът нямаше нужда от слънце, нито от луна, да го осветява, защото Божията слава го осветяваше…“

Градът на Бога: Скритият космически феномен
Появява се изненадващо, в реално време, на хиляди екрани и устройства в Америка. Заснет е „случайно“ от телескопа Хъбъл на НАСА. Малко по-късно снимките на светещия, бял град са изтрити и дълбоко прикрити. Но щастливците, които са успели да зърнат кадрите, са убедени, че това е Градът на Бога. Раят, за който от хилядолетия мечтаят хората по цялото Земно кълбо.

Датата е 26 декември 1994 г. Коледният дух витае из въздуха и напълно е завладял сърцата на милиони по света. Хъбъл наскоро е претърпял поправка на оптичната система и сега  изпраща към Земята множество снимки, които да докажат безупречната му работа към момента. Кадрите се качват директно на сървъра на телескопа и са достъпни дори и за обикновените хора. Именно в тази поредица от фотографии се разкрива едно истинско коледно чудо. Петно в пространството, обляно и излъчващо неземна  светлина.

Градът на Бога
Така предстои да бъде наречен космическият феномен. От НАСА не успяват да забранят достъпа до сайта веднага и снимките стават достояние на много любители, астронавти и световни учени. Но малко по-късно изображенията са свалени от интернет, а от космическата агенция обявяват, че искрящото бяло петно, забелязано на тях, не е нищо повече от обикновена оптическа грешка.
Професорът от университета във Флорида – Кен Уилсън обаче, прави подробен анализ и допълнителни изследвания на  кадрите. Пред очите му се разкрива интересна гледка - нетипична структура, изпълваща светещата точка, която не може да бъде научно обяснена.

В НАСА настава смут. Проведено е спешно заседание, на което е взето решение за повторно и по-детайлно заснемане на мистериозната космическа формация. Новите кадри са повече от смайващи. На тях е запечатан огромен бял град. С прави улици и равномерно подредени фигури, наподобяващи блокове в някой фантастичен град. Дължината му е няколко милиарда километра, изцяло обгърнати и излъчващи божествена светлина. Големината на плаващия във Вселената град надхвърля многократно размерите на всички познати до момента на човечеството космически обекти. Но цялата тази информация попада дълбоко в засекретените досиета на НАСА.

Обществото вече е на път да се съгласи с твърдението, че Божият град е просто техническа грешка и не съществува такова нещо. Но в този момент д-р Марсия Мезон успява да изнесе една от снимките на светлинния град. Както и доста вътрешна информация, включително твърдения, че настоящият президент на САЩ Бил Клинтън и вицепрезидентът Ал Гор са добре запознати със случващото се.
След появата на снимката, мнозина твърдят, че именно това е Градът на Бога. Мястото, където се намира онази неземна разумна енергия, в която под една или друга форма вярват хората по света и я наричат Бог. Онова пространство, което сме свикнали да определяме като Рай и където според мнозина отиват душите, след като приключи земният им път.

Това е един от малкото случаи, в които науката и религията са на едно мнение
А именно, че някъде там има нещо повече. Нещо по-голямо, мощно и интелигентно от земния разум и триизмерния материален свят на нашата планета. И научните среди, и религиозните маси откриват категорично доказателство за това в заснетия по Коледа кадър на Божествения град.

Някои вярващи твърдят още, че това е новият Йерусалим, за който пророкът Езекил разказва в Библията.
„…И отведе ме чрез Духа на една голяма и висока планина, и показа ми светия град, Ерусалим, който слизаше от небето от Бога,  и имаше божествена слава като светеше, както свети някой много скъпоценен камък, като яспис, прозрачен като кристал.“
Градът на Бога няма нито Слънце, нито Луна. Той е единственото светещо тяло в тази част на Космоса. А Езекил пише:
Тези и още подобни примери карат много хора да вярват, че пророчеството се е сбъднало и в светещия град наистина живее Бог.

Другата възможна хипотеза е, че, ако приемем съществуването на извънземните за факт и че Космосът се населява от различни цивилизации, то Градът на Бога може да се окаже обитание именно на някоя от тях. Свят обвит в мистерии, за които към момента можем само да гадаем.

Интересно е, че плаващият в Космоса град се намира в самия център на Вселената. Това показват данните от множеството направени компютърни анализи и изчисления. С други думи – всички галактики се въртят именно около заснетата от Хъбъл космическа аномалия и това е точката, където преди милиарди години е

започнал Големият взрив
Този факт  окончателно потвърждава значимостта на открития и скрит от погледите на хората по-късно искрящ космически град.  Още по-интересно е обаче защо днес, десетилетия по-късно, НАСА все още отрича, че Градът на Бога съществува и отказва да разсекрети снимките и информацията, които има за него. А ние от своя страна продължаваме да се питаме: Какво ли още са открили във и около него и кой в крайна сметка наистина живее там?! Какви тайни и същности са скрити в Божествения град и кога ние – обикновените хора, ще получим достъп и знание поне за една малка част от Космическите мистерии, които населяват Вселената.

Още статии от Екатерина Ангелова, прочетете тук

Анелизе Микел – жертва на Злото или на религиозни фанатици? Мистерии и загадки

Анелизе Микел – жертва на Злото или на религиозни фанатици?

Тя претърпява цели 67 екзорсизма. Впоследствие свещениците и нейните родители са съдени.

Зоната на тишината – една от най-мистичните точки на световната карта Мистерии и загадки

Зоната на тишината – една от най-мистичните точки на световната карта

Тя е изпълнена с тайни и аномалии. Местните твърдят, че постоянно виждат НЛО.

Тайнствените сибирски кратери Мистерии и загадки

Тайнствените сибирски кратери

Учени: Може би се появяват заради метана и глобалното затопляне

Вълшебните гъби - извънземен артефакт и средство за комуникация с висш разум Мистерии и загадки

Вълшебните гъби - извънземен артефакт и средство за комуникация с висш разум

50 години от експеримента на братята Терънс и Денис Маккена в La Chorrera

Значението на 12 в Библията и в живота ни Мистерии и загадки

Значението на 12 в Библията и в живота ни

Числата могат да ни донесат важни послания от света на духовните сфери

За ползите от регресията Мистерии и загадки

За ползите от регресията

Пътуването назад във времето помага за премахване на страхове, фобии, чувство за вина

Черното братство – същност и влияние над човечеството Мистерии и загадки

Черното братство – същност и влияние над човечеството

Белите магове разпръскват светлина от себе си към другите хора, а черните я пазят само за себе си

Фата моргана: танкер се рее НАД морето край Корнуол Мистерии и загадки

Фата моргана: танкер се рее НАД морето край Корнуол

Високите миражи са доста често срещани в полярните региони

Дали разгадаха мистерията „Дятлов проход”? Мистерии и загадки

Дали разгадаха мистерията „Дятлов проход”?

Преди 62 години девет млади планинари загиват мистериозно. Вече има научно обяснение.

Магнетит - кристалът в мозъка ни Мистерии и загадки

Магнетит - кристалът в мозъка ни

Нека да използваме този ключ към връзката ни със Земята, природата и себе си

Антон ЛаВей - сатанист или шоумен? Мистерии и загадки

Антон ЛаВей - сатанист или шоумен?

Неговите привърженици практикуват „религия на отхвърлянето на религиите"

Е. Бернайс: Невидимо правителство контролира умовете ни с мисловен затвор Мистерии и загадки

Е. Бернайс: Невидимо правителство контролира умовете ни с мисловен затвор

Бащата да днешния PR още през 1928 г. разкрива как елитът промива мозъците ни

Д-р Елис Силвър: Хората не са от Земята Мистерии и загадки

Д-р Елис Силвър: Хората не са от Земята

Те са еволюирали на друга планета и са били докарани тук в далечното минало

Йеронимус Бош: Бил ли е наистина посещаван от своите демони (и извънземни)? Мистерии и загадки

Йеронимус Бош: Бил ли е наистина посещаван от своите демони (и извънземни)?

Образите в картините му са толкова невероятни, че мнозина мислят, че не са само плод на неговото въображение