Мистерии, загадки, извънземниЕкатерина Ангелова / 18 септември 2019

Градът на Бога: Скритият космически феномен

„И градът нямаше нужда от слънце, нито от луна, да го осветява, защото Божията слава го осветяваше…“

Градът на Бога: Скритият космически феномен
Появява се изненадващо, в реално време, на хиляди екрани и устройства в Америка. Заснет е „случайно“ от телескопа Хъбъл на НАСА. Малко по-късно снимките на светещия, бял град са изтрити и дълбоко прикрити. Но щастливците, които са успели да зърнат кадрите, са убедени, че това е Градът на Бога. Раят, за който от хилядолетия мечтаят хората по цялото Земно кълбо.

Датата е 26 декември 1994 г. Коледният дух витае из въздуха и напълно е завладял сърцата на милиони по света. Хъбъл наскоро е претърпял поправка на оптичната система и сега  изпраща към Земята множество снимки, които да докажат безупречната му работа към момента. Кадрите се качват директно на сървъра на телескопа и са достъпни дори и за обикновените хора. Именно в тази поредица от фотографии се разкрива едно истинско коледно чудо. Петно в пространството, обляно и излъчващо неземна  светлина.

Градът на Бога
Така предстои да бъде наречен космическият феномен. От НАСА не успяват да забранят достъпа до сайта веднага и снимките стават достояние на много любители, астронавти и световни учени. Но малко по-късно изображенията са свалени от интернет, а от космическата агенция обявяват, че искрящото бяло петно, забелязано на тях, не е нищо повече от обикновена оптическа грешка.
Професорът от университета във Флорида – Кен Уилсън обаче, прави подробен анализ и допълнителни изследвания на  кадрите. Пред очите му се разкрива интересна гледка - нетипична структура, изпълваща светещата точка, която не може да бъде научно обяснена.

В НАСА настава смут. Проведено е спешно заседание, на което е взето решение за повторно и по-детайлно заснемане на мистериозната космическа формация. Новите кадри са повече от смайващи. На тях е запечатан огромен бял град. С прави улици и равномерно подредени фигури, наподобяващи блокове в някой фантастичен град. Дължината му е няколко милиарда километра, изцяло обгърнати и излъчващи божествена светлина. Големината на плаващия във Вселената град надхвърля многократно размерите на всички познати до момента на човечеството космически обекти. Но цялата тази информация попада дълбоко в засекретените досиета на НАСА.

Обществото вече е на път да се съгласи с твърдението, че Божият град е просто техническа грешка и не съществува такова нещо. Но в този момент д-р Марсия Мезон успява да изнесе една от снимките на светлинния град. Както и доста вътрешна информация, включително твърдения, че настоящият президент на САЩ Бил Клинтън и вицепрезидентът Ал Гор са добре запознати със случващото се.
След появата на снимката, мнозина твърдят, че именно това е Градът на Бога. Мястото, където се намира онази неземна разумна енергия, в която под една или друга форма вярват хората по света и я наричат Бог. Онова пространство, което сме свикнали да определяме като Рай и където според мнозина отиват душите, след като приключи земният им път.

Това е един от малкото случаи, в които науката и религията са на едно мнение
А именно, че някъде там има нещо повече. Нещо по-голямо, мощно и интелигентно от земния разум и триизмерния материален свят на нашата планета. И научните среди, и религиозните маси откриват категорично доказателство за това в заснетия по Коледа кадър на Божествения град.

Някои вярващи твърдят още, че това е новият Йерусалим, за който пророкът Езекил разказва в Библията.
„…И отведе ме чрез Духа на една голяма и висока планина, и показа ми светия град, Ерусалим, който слизаше от небето от Бога,  и имаше божествена слава като светеше, както свети някой много скъпоценен камък, като яспис, прозрачен като кристал.“
Градът на Бога няма нито Слънце, нито Луна. Той е единственото светещо тяло в тази част на Космоса. А Езекил пише:
Тези и още подобни примери карат много хора да вярват, че пророчеството се е сбъднало и в светещия град наистина живее Бог.

Другата възможна хипотеза е, че, ако приемем съществуването на извънземните за факт и че Космосът се населява от различни цивилизации, то Градът на Бога може да се окаже обитание именно на някоя от тях. Свят обвит в мистерии, за които към момента можем само да гадаем.

Интересно е, че плаващият в Космоса град се намира в самия център на Вселената. Това показват данните от множеството направени компютърни анализи и изчисления. С други думи – всички галактики се въртят именно около заснетата от Хъбъл космическа аномалия и това е точката, където преди милиарди години е

започнал Големият взрив
Този факт  окончателно потвърждава значимостта на открития и скрит от погледите на хората по-късно искрящ космически град.  Още по-интересно е обаче защо днес, десетилетия по-късно, НАСА все още отрича, че Градът на Бога съществува и отказва да разсекрети снимките и информацията, които има за него. А ние от своя страна продължаваме да се питаме: Какво ли още са открили във и около него и кой в крайна сметка наистина живее там?! Какви тайни и същности са скрити в Божествения град и кога ние – обикновените хора, ще получим достъп и знание поне за една малка част от Космическите мистерии, които населяват Вселената.

Още статии от Екатерина Ангелова, прочетете тук

Дий Гарнс: Децата знаят за живота отвъд Мистерии, загадки, извънземни

Дий Гарнс: Децата знаят за живота отвъд

„Спомени от Рая“ е една компилация от истории, които носят смирение, вдъхновение и надежда

Потвърдиха, че клиповете с НЛО са истински Мистерии, загадки, извънземни

Потвърдиха, че клиповете с НЛО са истински

Няма категоричен отговор какво се наблюдава на това видео

Днес отново е петък, 13-и Мистерии, загадки, извънземни

Днес отново е петък, 13-и

Вие страдате ли от параскевидекатриафобия?

Основните принципи на най-големите световни религии Мистерии, загадки, извънземни

Основните принципи на най-големите световни религии

Откъс от книгата „Световните религии“ на Хюстън Смит

2 млн. души се заканват да щурмуват Зона 51 Мистерии, загадки, извънземни

2 млн. души се заканват да щурмуват Зона 51

Акцията се организира във фейсбук в търсене на извънземни

Учени препитват човечеството как ще посрещне извънземните Мистерии, загадки, извънземни

Учени препитват човечеството как ще посрещне извънземните

Започва най-мащабното изследване на нагласите в общественото мнение по отношение на гости от третия вид

Филаделфийският експеримент или тайната на кораба „Елдридж“ Мистерии, загадки, извънземни

Филаделфийският експеримент или тайната на кораба „Елдридж“

Една от най-големите загадки на миналия век все още няма отговор

Няма братя по разум поне на 160 светлинни години Мистерии, загадки, извънземни

Няма братя по разум поне на 160 светлинни години

Учени публикуваха резултати от проучване за наличието на извънземни цивилизации

Извънземните организми е вероятно да изглеждат като образувания, напомнящи паста Мистерии, загадки, извънземни

Учени изследвали микробния живот в горещи извори в Йелоустонския национален парк

Учени: След употреба на наркотици по-лесно се става вярващ Мистерии, загадки, извънземни

Учени: След употреба на наркотици по-лесно се става вярващ

Но и двете групи участници в анкетата усещат присъствието на Вечната същност

7 неща, за които науката няма обяснение Мистерии, загадки, извънземни

7 неща, за които науката няма обяснение

Дали някога ще знаем отговора на тези фундаментални въпроси?