Новият T-Cross – градски модел за икономично удоволствие на пътя
Новият модел предлага съвременни системи за асистенция, гарантиращи комфортно и безопасно шофиране
T-Cross е свежо, практично и многофункционално допълнение към SUV гамата на бранда Volkswagen. С дължината си от 4,11 метра градският crossover модел превъзхожда Polo с 54 мм на дължина, а височината на каросерията му е със 138 мм по-голяма и достига 1,58 метра. Моделът демонстрира множество нови стандарти в своя клас, като дори базовата версия на практика не оставя неизпълними желания по отношение на практичността, безопасността и комуникационната свързаност. В допълнение към това, моделът се отличава с гама от разнообразни комбинации по отношение на дизайна и осигурява много богати възможности за по-нататъшно индивидуално оформление.
Динамичен и икономичен трицилиндров двигател
Бензиновият двигател се приближава до съвършенството благодарение на 6-степенна механична трансмисия или 7-степенна трансмисия с два съединителя. Последната предлага серийно два режима на шофиране - „Normal“ и „Sport“. Ускорението от 0 до 100 км/ч е за 10,2 секунди, а максималната скорост достига 193 км/ч. Този трицилиндров двигател консумира едва 4,9 литра бензин 95Н на 100 километра.
Дизеловият двигател на модела - 1.6 TDI, има максимална мощност 70 кВт/ 95 к.с. и се предлага 5-степенна механична трансмисия или 7-степенна предавателна кутия с двоен съединител (DSG) и start-stop система.
Последно поколение системи за асистенция на водача
Интуитивна свързаност
Приложението Volkswagen Connect изпълнява ролята на личен асистент в автомобила и улеснява много живота в компанията на T-Cross. То осигурява връзката на водача с автомобила и при поискване го информира за състоянието на превозното средство, извършените пътувания и стила на шофиране. За да се възползва от изключителните предимства на тази система, водачът се нуждае само от три неща - смартфон, приложението Volkswagen Connect (което може да се изтегли безплатно от App Store или Google Play) и T-Cross, който се доставя със стандартно инсталиран Volkswagen Connect DataPlug. Приложението и DataPlug са свързани безжично чрез Вluetooth. Разбира се, цялата връзка се кодира (End-to-end encryption) от съображения за сигурност на данните, осигурявайки защита както на техниката, така и личните данни на потребителите. Volkswagen Connect предлага изобилие от интелигентни средства за достъп до важна информация, навременна помощ или просто развлечения по време на път.
Благодарение на сгъваемата задна седалка, T-Cross може да се трансформира в малък ван с равен под на багажника и до 1 281 литра товарен обем.
Практичен и гъвкав интериор
Благодарение на високата позиция на седалките, водачът може да разчита на отлична видимост, а пътниците се радват на превъзходна гледка. Човекът зад волана и неговият спътник отпред са настанени на 597 милиметра над пътя, а седалката за пътниците отзад е на височина 652 милиметра. Като цяло просторният интериор създава у пътниците усещането, че пътуват в по-голям автомобил. Освен това вътрешното пространство дава възможност за трансформация и адаптация към различни изисквания и приложения, а процесът е изключително гъвкав, бърз и лесен. Изключителната гъвкавост се гради върху елементи като задната седалка, която може да се измества надлъжно в диапазон от 14 сантиметра и по този начин може да спомогне за увеличаване на пространството за краката на пътниците на втория ред места или на обема на багажното пространство в зависимост от конкретната нужда. Допълнителна гъвкавост предлага и облегалката на задната седалка, която може да бъде разделена в отношение 60:40 и напълно или частично сгъната за увеличаване на товарния капацитет. И не на последно място по важност - T-Cross може да се поръча и със сгъваема облегалка на предната пътническа седалка, която в комбинация с асиметрично разделената задна седалка осигурява достатъчно място за транспортиране дори на много дълги предмети.
Допълнителни пакети оборудване
Защо пълното слънчево затъмнение на 8 април предизвиква тревога в САЩ
Училища се затварят и хората са помолени да се запасят с храна, вода и гориво, валят черни прогнози
Английските национали в подкрепа на болните от Алцхаймер
През второто полувреме в мача с Белгия футболистите бяха без надписи на фланелките си
Финландия остава най-щастливата страна в света за седма година
България се качва на 81-о място от 143 държави във веселата класация
Как да се справите с хора, които говорят твърде много
Те просто не могат да се спрат да бърборят, а често дори не осъзнават, че го правят
Астрофизик откри физически недомислия във филма „Дюн: Част втора“
Някои детайли, свързани с пясъчните червеи, са ненаучни
Щъркелът Ярен другарува с рибаря Адем 13 години
Птицата се върна рано при своя приятел тази пролет
Мощен срив в системите на Facebook и Instagram
Услугите на Meta бяха недостъпни, емисиите спряха, проблеми имаше и с влизането в Google
Наредиха на чиновниците в САЩ да избягват „проблемни“ термини като „майка/баща“ и лични местоимения
Държавният секретар Антъни Блинкен инструктирал служителите на Държавния департамент с писмо
Вземи тъмните ми дни и ми донеси светли
Какво разказват в Румъния за историята на усукания червено-бял конец
Конете във Виена вече ще са с пластмасови подкови
4000 евро годишно струва на кочияша подмяната, общината обещава субсидии
Исландия възобнови търговския китолов, варварството продължава
Изтребването става „по-хуманно“: забранено е да се убива кит пред очите на малкото му
Кой е авторът – човек или изкуствен интелект?
Можем ли да различим създаденото от човека от генерираното от изкуствения интелект? Нека заедно направим един експеримент.
Стотици страници култура безплатно онлайн
ЮНЕСКО отвори световната дигитална библиотека на 7 езика
Италия планира да построи най-дългия висящ мост в света до Сицилия
Мечтите за този проект съществуват още от времената на Древния Рим
Гърция е първата православна християнска страна, легализирала еднополовите бракове
Мицотакис: Това е крайъгълен камък за човешките права